środa, 13 kwietnia 2011

Wolfkhan [Pol] - Wolfkhan [1994]




















Ktoś mnie prosił o to demo jakiś rok temu. Dokonało się! Khy, khy...
Wolfkhan pochodzi z Wrocławia i stoi za nim jedna osoba - Marcin Gasiorowski - wokalista szerzej znanego Thy Worshiper.
Cóż otrzymujemy? Nastrojowy black metal w wolno-średnich tempach, okraszony urokliwie brudnym brzmieniem.

Special thanks to Velkaarn from Asmodian Coven for sharing it.

1.Wolf's Hosts of War
2.The Eternal Might of Pagan Warriors
3.Wisdom of Old Trees
4.Ancient Mystery of Dark Forest
5.Ritual of Heathen Blood

[DOWNLOAD@sendspace]
or

[DOWNLOAD@megaupload]


or

[DOWNLOAD@mediafire]

9 komentarzy:

  1. Heh, miałem to demko na dysku od kilku miesięcy, no ale jak nikt nic nie wspominał to nie pisałem, hehe. Dobry materiał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak masz jakieś demosy black metalowe z lat 1992-1996 (głównie interesuje mnie polska, szwedzka i norweska scena), których na sieci nie idzie znaleźć, to podeślij mi listę na lastfm (priv). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Glad to have been of assistance & enjoy the demo! Keep up the good work.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, żadnych undergroundowych demosów na dysku nie mam, tzn. takich, których nie ma w sieci. Mam za to materiały z tego bloga, których linki wygasły. Podeślij mi listę na lastfm (na nowy profil MisanthropicArt)demosów, których linki wygasły a na których Ci zależy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to mam i tak w większości ponagrywane gdzieś na płyty - niech użytkownicy którym zależy na tych nagraniach piszą, zamiast mi zawracać dupę ;-). Wszak to w ich interesie, he he.

    OdpowiedzUsuń
  6. z mojej strony wielkie dzięki za Wolfkhana !!! szukałem tego cholernego dema prawie kur... rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aa, no tak. Już pamiętam kto mnie o to prosił. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrzucisz ponownie tu jak i na DD?

    OdpowiedzUsuń