poniedziałek, 24 stycznia 2011

Flagellant [Swe] - Morbus Nefastus [2007]




















Szwedzi z Flagellant wydali jak dotąd dwa materiały. Jednym jest demo "Morbus Nefastus", drugim pełny krążek zatytułowany "Monuments". Początkowo "Monuments" niezbyt mnie powalił, gdyż z niechęcią stwierdziłem iż jest to tylko czkawka po Watain, ale po kilku przesłuchaniach doszedłem do wniosku że jednak jest to w pizdę granie i esencja 'religijnego' black metalu, haha. Polecam. W każdym razie teraz sięgnąłem po wyżej wspomniane demo z 2007 roku i uważam że również miota, ale na inny sposób. Brudniej jest, więcej agresji, mniej nawiązań do Watain, a więcej czegoś z duchem Darkthrone czy Mayhem, no i cover Katharsis na dokładkę. Warto zapoznać się zarówno z tym wydawnictwem jak i z pełnym krążkiem (który mimo wszystko bardziej przypadł mi do gustu). "Morbus Nefastus" ukazało się na CD-r w nakładzie stu kopii.

1.Pillar of Skulls
2.Serpents Barbican
3.Morbus Nefastus
4.Unite With the Beast
5.Thy Horror (Katharsis cover)

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz