piątek, 2 kwietnia 2010

Jacula [Ita] - Tardo Pede In Magiam Versus [1972]




















W lipcu ubiegłego roku umieściłem pierwszy album włoskiego Jacula - teraz zatem umieszczam drugi, z 1972 roku. Okładką zbytnio się nie różni, tyle tylko że ta jest w kolorze :-). Muzycznie spokojniej: organowe, klimatyczne kompozycje przypominające mi nieco koncerty muzyki klasycznej, na które kiedyś lubiłem uczęszczać do klasztoru, nim jeszcze ecclesiofobia (a właściwie to pogarda, a nie żadna fobia, hehe) pochłonęła mnie doszczętnie. W sumie wolę chyba "In Cauda Semper Stat Venenum", jednak "Tardo Pede In Magiam Versus" również niesie niesamowity nastrój (miejscami jak sountracki ze starych horrorów) i obecnie służy mi jako podkład muzyczny do lektury Zlewu Cthulhu, hehe. Polecam miłośnikom ambitnej muzyki.

1.U.F.D.E.M
2.PRAESENTIA DOMINI
3.JACULA VALZER
4.LONG BLACK MAGIC NIGHT
5.IN OLD CASTLE

[DOWNLOAD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz