środa, 21 kwietnia 2010

Vzaeurvbtre [Fra] - Halte Funebre Et Melancholique ... [1996]
















Pełna nazwa tego dema to "Halte funèbre et mélancholique au sommet de rochers surplombant l'océan". Przed przesłuchaniem przeczytałem dwie recenzje tego wydawnictwa, z których wywnioskowałem, że ten materiał to gówno. Jednak mój wniosek okazał się nie właściwy! Gówno przy tym demie to jest kurwa tort z malinami. Umieszczam to tylko dlatego, bo wiem że niektórzy masochiści lubują się w wyszukiwaniu i przesłuchiwaniu nagrań czarnych legionów. Kurwa mać - Vordb i Wlad dorwali się chyba tym razem do skrzypiec babci, niestety nikt im nie powiedział do czego ten instrument służy. Wyobraźcie sobie kurwa orkiestre na wiejskim weselu, która zaczęła od picia tanich jaboli, następnie piła wódkę, a przez całe poprawiny denaturat - i po tym całym zabiegu zabrała się za muzykowanie. Nie wiem - śmiać mi się chce jak tego słucham. Wiem że chłopoki może chcieli być niekonwencjonalni, ale w takim razie każdy może być niekonwencjonalny, kto tylko dobierze się do jakichkolwiek instrumentów i zacznie wydawać z nich losowe dźwięki. Materiał ma dwa plusy - w jednym momencie, przez jakieś 5 sekund brzmi jak sountrack z Nekromantik puszczony od tyłu, a drugi (znacznie bardziej znaczący) plus - całość dema trwa tylko 5 minut.
Podsumowywując: tylko dla głuchych maniaków i dla ludzi chcących się pośmiać, bo ja naprawdę zaliczyłem rotfla nad muzyczną indolencją Vzaeurvbtre. Najciekawsze jest to, iż zdaję sobie sprawę że kolesie stworzyli też sporo fajnych rzeczy (vide muzyka Black Murder czy Moëvöt do którego chociaż nie mogłem się długo przekonać, obecnie słucham z przyjemnością) - nie rozumiem zatem po chuj nagrywać taką beznadziejną srakę!? Ja nawet nie będę tego tagował - nie jest to pod żadnym pozorem black metal, ale dark ambientem w życiu bym tego nie nazwał (przed chwilą słuchałem Psyfactor i Solar Fields - gdybym teraz jeszcze raz odpalił Vzaeurvbtre taki skok poziomu mógłby mi połamać nogi. To niczym rzucić się w otchłanie piekielne). Krótko kończąc wywód: kakofonia dla niesłyszących kolekcjonerów.

[DOWNLOAD]

3 komentarze: