środa, 7 kwietnia 2010

Mussorgski [Pol] - The Unholy Stories [1993]

No to skompletowałem sobie dyskografię Mussorgski (w formacie cyfrowym, ale lepszy rydz niż nic). Jak będzie mi się chciało wrzucę później jeszcze "In Harmony with the Universe", ale narazie mi się nie chce. :-) Kolejne demo w dość dziwnym klimacie, ale brzmiące znacznie ciekawiej od "Nazichrist" (który był w sumie trochę...hm...beztroski?). Za rip i upload ukłon w stronę Glovera. Utwory od 1-8 na podanej poniżej trackliście stanowią "dark side", natomiast 9-14 "black side". Której strony powinno się słuchać jako pierwszej, tego już nie wiem - zdecydujcie sami. :-)
Ogólnie jeszcze się z tym dobrze nie osłuchałem, ale wydaje mi się iż jest to chyba najlepszy materiał Mussorgski - co za tym idzie szczerze polecam!

1. Industrial Gore
2. Blamed P.1
3. Blamed P.2
4. It Comes From The Heart
5. Beyond Soul
6. Rise Of The Unholy
7. Follow Me
8. Born To Die
9. Butchered
10.My Own God
11.Worlds Of If
12.Victims Of Gore
13.Ice In My Heart
14.To Live In Grave

[DOWNLOAD]
password:iceinmyheart

2 komentarze:

  1. Witam

    Kurcze - ekstra,ze ktos jeszcze pamięta takie zespoły. Mam tylko w wersji cyfrowej The Bath In The X-Rays, znalazlem to gdzies w belgijskim radiu i mi przyslali kopię (swego czasu nawet zrobilem swoje wersje 2 numerow z tej plytki ) Możesz gdzieś wrzucić na rapidshare ich dyskografie ? Pisałem kiedys do Toma w sprawie plytek, ale on juz nic nie posiadał... Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Czołem. Wrzuciłem już chyba wszystkie materiały Mussorgski z wyjątkiem długograja (ale jego można bez problemu ściągnąć z wielu różnych stron).

    OdpowiedzUsuń