wtorek, 6 kwietnia 2010

Mussorgski [Pol] - Nazichrist [1991]

Hoho, dłuuugo żem tego szukał - w końcu mam (dzięki uprzejmości Glovera, który dokonał ripu i wrzucił mi owy materiał), no to się podzielę. Łącznie 21 kawałków, toteż odpuszczę sobie przepisywanie tracklisty. Raz już pisałem cóż to za rzecz, ale dla przypomnienia: tajemniczy zespół grający mix industrialu oraz black metalu. Za twór ten odpowiadają ludzie z Arkony. Poniższe demo to pierwszy materiał Mussorgski, który ukazał się w 1991 roku.

[DOWNLOAD]
re-uploaded: 28 II 11

12 komentarzy:

  1. chylę czoło za ten materiał, ale 19 kawałek jest uszkodzony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm. Problem z rozpakowaniem, czy coś nie tak z ripem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest możliwość wrzucenia tego materiału na rapidshare? Przekej.pl się teraz zrobił płatny;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Załóż konto na przekleju i będziesz móc pobrać ileś tam mega za darmo, więc myślę że ten jeden materiał co najmniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. założyłem konto ale niestety tam można pobrać plik do 100mb. Nie da rady wrzucić gdzie indziej? jak nie to wyśle już tego smsa bo mi tylko tego materiału brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam tego na tym komputerze, a z kolei w domu mam zbyt wolny transfer by pakować 172 MB (bo tyle zajmował rip). Możesz spytać w shoutboxie, może ktoś zgodzi się to wrzucić na inny serwer. Ewentualnie możesz poczekać aż wrócę do domu, zgram to i przeniosę na tego kompa - z tym że to by było dopiero za tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę poczekać, nie spieszy się.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie nie wiem kiedy będę w domu, bo teraz jak byłem to zapomniałem o tym, haha. W każdym razie jeśli kiedyś to przerzucę, zamieszczę info w shoutboxie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ok, już nie trzeba. Wysłałem smsa i sobie ściągnąłem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,

    Niestety, "Plik został usunięty przez administratora serwisu."

    Bylbym bardzo wdzieczny za umieszczenie pliku na bardziej trwalym serwisie, n.p. Mediafire.

    Dzieki,

    a.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś będzie, ale nie prędko.

    OdpowiedzUsuń